Kryssning bokad

Ja just ja.
glömde ju skriva att jag har bokat en kryssning den 11 november.
Jag och Madde ska fira våra födelsedagar på sjön.

Så nu sitter jag och väntar på att en klänning på nelly ska komma in i min storlek.
Man kan säga att det va kärlek vid första ögonkastet och jag bara måste ha den.

sen har jag funderat på det här med löshår.
Jag har bestämt att jag ska köpa det, men vart ifrån?
Det finns ju miljoner olika sidor och alla hävdar att deras är bäst.
Nån som kan tipsa om nån bra sida där det inte går åt en hel månadslön för lite hår?
=)

I väntan på att Elina ska bli klar för våran promenad så tänkte jag klicka hem lite nya höstkläder.

PoK

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej gumz.

Köp från rapunzel of sweden.

Puss

2011-10-01 @ 09:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0