Ljuvliga ledighet

Jag gillar att vara ledig.
Förutsatt att jagh ar en massa saker uppbokade.
Att vara ledig utan nåt att göra är inte riktigt min grej.
Jag blir fruktansvärt rastlös och lättirriterad.

Men just nu är det skönt att vara hemma.
Det är så mycket som händer på jobbet och jag trivs inte riktigt längre.

Min mage börjar äntligen lugna ner sej.
Det gör lite ont emellanåt, men det värsta är över.

Idag har jag fullt upp som vanligt.
Ska först in till söderälje och fixa naglar.
Sen hem och städa och tvätta.
Och förhoppningsvis hinna gå till gymmet ikväll.

Imorgon åker jag ju på kryssning med fina arbetskamrater.
Jag har haft stunder då jag velat backa och inte följa med, men nu längtar jag =)
Sällskapet är ju underbart så resan kan inte bli annat än bra!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och försöka fixa til håret som idag lever ett eget liv.

PoK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart gå du och fixar dina naglar och vad kostar det?

2011-09-08 @ 19:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0