Måndag 26 september

En dag kvar till löning =)
Wihoooo!!

Idag har jag gjort hälften av alla måsten.
Har en del grejer kvar.

Det blev ingen träning igår innan jobbet för att jag hade sån galen träningsvärk.
Idag känns det bättre så jag tänkte ta ett pass när det öppnar.
Men innan dess har jag som sagt en del grejer att göra.

Idag har jag pratat med min fina vän från Kalmar.
Hon får mej alltid på ett glatt humör, alltså har jag en väldigt bra idag =)

Svea har börjat bete sej jättekonstigt.
Hon följer efter mej vart jag än går och jamar.
Hon som aldrig låter alls.

Nu på morgonen sprang hon till jonas garderob hela tiden, kom till köket där jag diskade, jamade och sprang till garderoben igen.

jag fick för mej att hon kanske hade gömt en hög kattvalpar därinne, så jag slet ut alla kläder (jonas garderob påminner om ett krigsområde)

Men nej, inga kattvalpar.
Men nu har jag vikt alla JOnas kläder och lagt de iordning.
Vilken överraskning för honom när han öppnar där näste gång =)

Nu ska jag dammsuga, bädda och sen gå till gymmet!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0