Måndag

Så va även denna helg slut.

Jag har som sagt varit på kryssning (bilder kommer sen när jag inte har så ont om tid)
Jag kan väl inte påstå att jag hade skitkul på kryssningen, jag va ju som sagt spiknykter =)

Men jag hade ändå trevligt.
Mina arbetskamrater är så galet fantastiska.

I maj är det dags för nästa omgång, och jag längtar redan =)

I lördags hade jag filmmaraton med katterna.
Åt sjukt mycket godis hade ryggläge i soffan mest hela kvällen.

Igår va jag nere på stan med fina kusin.
Vi kollade efter höstjacka och höstskor.
Tyvärr va det dåligt med just skor så vi ska ta en sväng till skärholmen när vi har en lucka i våra upptagna scheman.
Jacka hittade jag däremot, men den får följa med hem när jag har fått lön.

Så vi fick nöja oss med en latte och konstaterade att det va hundra år sen, minst, som vi drack latte på ett fik.

Idag är jag ledig (igen) och ska åka och träffa mamma.
Om jag orkar ska jag städa lite idag också.
Det är liksom städar väder idag =)

Nähe, nu måste jag öka lite så jag inte missar bussen,

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0