Nu tar jag helg

Har arbetat sista dagen för denna veckan.
Nu har jag helg.

Jag har slitit som ett djur hela veckan och är helt slut i min kropp.
MEN
Kvällspromenaden får inte glömmas och jag sitter nu och väntar på att Elina ska skicka ett sms om att hon e klar.

Imorgon väntar lunch med mamma och kräftskiva hos Jeanetta på kvällen.
Jag känner mej rätt osocial och har egentligen ingen större lust.
Inte för att jag inte vill träffa mina vänner utan för att jag längtar efter att få vara själv med mina tankar.
Dessutom tycker jag faktiskt att det är liiiite jobbigt att vara bland folk som dricker.

Jag har inte druckit på tre månader men nu börjar jag bli lite sugen på en fylla.
Men nej, jag ska inte =)

Jag är omåttligt stolt över mej själv och tänker fortsätta vara det!
Punkt och slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0