Söndag är en vilodag

Igår va jag ute och gjorde stan osäker tillsammans med Anna och Ante.
Det va trevligt men jag satt och funderade på vägen in om jag skulle köpa mat bara och sen åka hem på en gång haha.

Men jag va kvar hela kvällen och tog halv två bussen hem.

Kom hem och Jonas hade däckat på soffan.
Med musik på full volym och ölburkar på hela vardagsrumsbordet (som dessutom va fullt med utspilld öl)

Som den snälla flickvän jag faktiskt är plockade jag undan efter Jonas lilla fest.
Egentligen skulle han fått göra det själv idag när han vaknade men jag kan faktiskt vara snäll ibland, om jag vill.

Idag är jag sjuuuukt seg trots nykter kväll igår.
Jag vet inte riktigt vad det beror på men jag välkomnar segheten coh tycker egentligen att det är ganska mysigt att inte orkar göra nåt.
Att bara glida runt i pyjamas hela dagen.

Så det tänker jag fortsätta med nu =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0