Träningsvärk

Jobbhelgen flyter på bra.
Jobbar delat pass så snart e det dags för del två.

Mina ben värker som galet idag.
Jag tränade muskler igår som sällan används, men åh så skönt det känns.

Jag hade tänkt, om jag orkar, att ta ett träningspass imorgon innan jobbet.
Men oftast när jag tänker saker, eller planerar, så ångrar jag mej, eller så blir det bara inte av.

Som vanligt har jag haft sällskap av huvudvärken idag, men nu känns det lite bättre.
Börjar bli ororlig att det är nåt allvarligt.
Typ hjärntumör eller liknande.
Att ha så ont i skallen så ofta är inte normalt.

Jag och min vän Madde planerar en kryssning inom kort, eller ja, den 11 november närmare bestämt.
Det ska firas födelsedagar så det står härliga till och jag håller just nu på att kolla på klänningar till detta evenemang.

Jag har hittat en klänning som är så jag, men tyvärr finns den inte längre i min storlek.
Så nu är jag inne varje dag för att kolla om den har kommit in, men än så länge har jag ingen tur.

Nähe mmina vänner. Dags att packa ihop sej och gå och jobba lite till nu då =)

PoK


Kommentarer
Postat av: Bu

kan vara järnbrist eller lågt/högt blodtryck också! Gå och undersök dig! :)

2011-09-24 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0