Bästa LCHF!

Igår innan jobbet åkte jag och Tess för att handla.
Det vart sjukt mycket mat och jag tror att mitt kylskåp fick en chock.
Vi handlade mat alldeles galet mycket pengar.
Men nu finns det hemma och det är bara att välja och vraka =)



Idag har jag gjort blomkålsris med stekt korv och fetaost. Till det soltorkade tomater, pickles(?) och vitlöksbea.
Jag är så mätt så att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Tänkte dricka lite kaffe och låta maten sjunka och sen gå en kvällspromenad.



Man måste älska henne, man bara måste =)

Idag har vi varit på stan å handlat lite.
Hade bestämt att inte handla nåt innan jag lyckats gå ner 6 kilo.
MEN, imorse när jag vägde mej hade jag tappat ett kilo redan så jag ville fira lite.

Bilder på det nya kommer sen när jag har promenerat.

Pratade nyss med lilla P.
Det verkar som om vi iallafall kommer umgås på valborg.
Jag hoppas på fint väder så vi kan grilla och bara ha det allmänt mys =)

Nu ska jag ta mej i kragen och ta mej ut i regnet innan det är dags för dusch och göra kväll.

PoK söthögar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0