Dagens tröstshopping

Har varit lite nere att tag.
Eller inte nere direkt, men trött och less.
Kan bero på att jag slutat med mina antideppressiva, men nu har jag ätit dom ett år och vill inte längre.
Det blir nog bättre snart.

Men för att göra mej lite gladare va jag och Tess på en shoppingrunda idag.

Här kommer resultatet:



Vårens och sommarens hetaste skor.
Om ni frågar mej =)



Lite linnen, en oversize t-shirt och en vanlig myströja.
Och eftersom alla mina svarta bh:ar försvunnit fick det bli en sån oxå.

Nu känner jag mej liiiiite gladare och det va ju det som va meningen =)

Insåg just att klockan va alldeles galet sent och jag ska upp tidigt för en hälsobedömning på previa imorgon.
Man måste älska alla dessa läkarbesök!

Nu ska jag försöka varva ner och kanske läsa lite innan jag somnar.

Sover med lampan tänd eftersom Tess inte är hemma =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0