Hej LCHF!

Ibland kommer min kusin på de mest smarta ide'er.
Det senaste är att vi ska börja med lchf.
Så nu ikväll efter avslutat arbetspass har vi suttit och filat på ett matschema.
Det kommer att bli mycket kyckling, ägg och bacon =)

Och eftersom både jag och Tess har en enorm förkärlek till nudlar ska vi äta våran sista måltid nu ikväll med nudlar.

Helgen har gått vansinnigt fort och det är jag innerligt tacksam för.
Jag trivs mindre och mindre på jobbet och är verkligen inställd på att byta jobb.
Hoppas på ett mejl nu i veckan från Tess chef.

Nu ska jag avnjuta min sista nudelmåltid och sen sova för att ta en rejäl sovmorgon imorgon.

PoK gohögar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0