Previa

Jahaja då va det dags för hälsobedömning på previa då.
Jag har själv begärt ett förstadagsintyg från jobbet om jag är sjuk eftersom jag lätt sjukskriver mej när jag jamnar i mina deppsvackor. Jag vet ju att det känns bättre bara jag kommer till jobbet, men ibland vill jag bara ligga under täcket en hel dag för att jag inte orkar gå upp och möta världen.

Så det är därför jag ska till Previa idag.

Jag har sovit sjukt dåligt inatt.
Satt uppe jääääättelänge och klickade hem lite fina vårkläder och pratade med lilla P på facebook.
Det resulterar i att jag knappt kan hålla ögonen öppna nu.

Men eftersom jag har en ledig dag så kan jag ju sova en stund på eftermiddagen =)

Måste försöka få tag på min far oxå så jag kan få de sista siffrorna i hans personnummer.
Måste ju besikta bilen snart.
Sommardäcken är iallafall på tack vare de söta pojkarna på bilisten ;)

Sen tror jag inte att det va så många fler måsten just idag.

Nu måste jag föna håret!

PoK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0