Torsdag eftermiddag

Det gick hur bra som helst på previa idag.
Jag gick igenom besiktningen utan anmärkning, förutom att jag kanske borde tänka på att sluta röka.
Men så säger dom ju jämt =)

Försökte få tag på lilla P för en kaffe efteråt, men som den äkta tonåring han är så sov han naturligtvis ;)
Men mamma bjöd på kaffe så jag va lika glad för det.

Efter fikan hos mamma fick jag den briljanta ide'n att jag skulle överraska Tess med en rosa onepies, och så va jag ju tvungen att köpa en till mej själv oxå.

Så nu går vi här, och ser ut som bubbelgum och är så där läskigt söta!

Fick liv i lilla P tillslut och åkte dit och gosade lite, kollade på tv och drack kaffe.

Nu har jag varit hemma en stund, ätit och vilat.
Så nu ska jag förbereda mej för min kvällspromenad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen kan jag va lika gullig som du min pudding :-) tack <3

2012-04-24 @ 18:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0