Välkommen fredag

Äntligen fredag!
Som jag har längtat efter denna dag.

Det är löningsfredag och mina räkningar är betalda.
Som vanligt är jag fattig som en kyrkråtta efter alla räkningar, men det struntar jag i.

För jag är lycklig!

Ska gå och jobba några timmar, promenera med Tess efter jobbet, gå till Jonas och hämta lite grejer för att sen ha myskväll med Tess.

Ska nog baka nåt gott tills ikväll.
Eller kanske göra chokladmousse.
Nåt smarrigt ska vi ha till vårat fredagsmys =)

Måste ju bara påpeka att jag har gått ner ytterligare 0.2 kg.
Inte nåt att jubla för kanske, men det funkar ju för guds skull!!!!

Igår åt jag mest hela dagen och bara en massa goda saker och ändå så har jag gått ner!
Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Jag älskar LCHF!

Nu blir det lite mer kaffe och sen 7 timmar på arbetet.

PoK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0