Men va faaan!!

Här är jag ute å går två ggr om dagen, äter bra och försöker att undvika kolhydrater och socker. Men istället för att gå ner mina 5 kg som är mitt mål, så har jag gått UPP 0.3 kg sen jag vägde mig sist!! Det får mig på dåligt humör och jag blir totalt omotiverad! Fan! Nåväl. Det blir inte Kalmar i helgen. Pappan va tydligen inte jättesugen på besök och tycker vi ska ses till jul istället. Jo men visst. Vi har inte träffats på 3 år, men det är klart vi kan vänta lite till! Undra om han har missat att jorden ska gå under 21/12. Vi hinner liksom inte med nån jul i år!
Det får bli en ledig helg med fina vänner istället.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du ska inte kolla på vikten för muskler väger mer än fett du ska mäta så kommer du nog se förändringar :)

2012-08-16 @ 16:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0