Gott nytt år

Årets sista dag idag alltså. Jag är ganska nöjd med 2012. Varenda år säger jag att "jag hoppas nästa år blir bättre". Men inte i år. Jag har faktiskt inga förväntningar på 2013. Jo, det e klart jag hoppas det blir bra. Men inte " det bästa året någonsin". Hade liksom tänkt leva ett par år till.

Jag har inga direkta löften för kommande år. Däremot har jag bestämt att jag ska sluta lyssna på skitsnack. Det har blivit rätt mycket sånt under året och en hel del drama. Jag ska försöka hålla mig undan sånt så gott det går.

Om en stund ska jag ta tag i nyårsstädningen och sen göra mig lite extra piffig för att gå till jobbet. Kylen är full med nyårsmat som kommer att vara klar när jag kommer hem. Och julmust (?!?!) det blir en jäkligt lugn kväll i sällskap med min fina.
Nu vet jag att ni höjer på ögonbrynen och det snurrar i era små huvuden.
"varför ska hon inte dricka på nyår?", "har det hänt nåt?", "är hon gravid?"
Ta det lugnt.
Jag har ingen lust bara :)

Ta det lugnt ikväll hörrni och ta hand om varandra!!
Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0