Jävla yrsel!

Det fortsätter att snurra vid minsta hastiga huvudrörelse, eller egenltigen bara när jag vrider huvudet lite.
Föna å platta håret va som att ha druckit en bag in box med rödvin.
Jag vet att jag skrev att jag skulle uppsöka läkare om snurrandet fortsätter, men jag har faktiskt ingen lust.
Jag hoppas på att det går över av sig själv =)
Under tiden tänker jag gnälla om det bara. Så att ni vet =)
 
För er som undar hur det gick med mitt dietande.
Jo tack, jag har gett upp.
Otippat va?
Nä, men det höll i tre veckor, men det enda jag tänkte på va kalorier. Hela dagarna.
Rätt jobbigt.
Men jag gick ner 2 kg iallafall.
Alltid nåt.
Så jag har slutat räkna kaloroer och kör en gammal klassiker som jag vet funkar.
Thailändskt te och promenader!
Egentligen är jag ganska nöjd, men livet blir så tråkigt om jag inte har nå tatt syssla med.
Typ banta.
Jag vet, det låter helt sjukt.
Men sån är jag!
 
Så om ni undrar vad jag nu kommer göra i 12 dagar fram till årets stora festdag så kommer jag jobba, promenera och dricka te.
That's it liksom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0