Ledig helg

Det blev visst så att jag fick ledigt i helgen.ö
Det tackar jag för, även om det känns surt att förlora pengar.
Men jag behöver ha lite ledigt oxå, man kan faktiskt inte jobba jämt, även om jag skulle vilja.
 
På dagens schema står luchdejt med kusin.
Jag saknar henne så fruktansvärt mycket.
Å nu äntligen gittade vi en dag som passade oss båda.
Vi jobbar så mycket både hon och jag att vi knappt hinner höras =(
Men idag får jag njuta av hennes sällskap =)
 
Ikväll vet jag inte riktigt vad som sker.
Hoppas på att jag får umgås med min bästa tjej.
Henne va det oxå länge sen jag träffade ju.
 
Min man ligger i sängen fortfarande å latar sej och jag laddar med kaffe för att sen gå en promenad med hunden.
Som sällskap har jag min snögubbe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0