Locka hår med plattång

Tänkte att jag skulle vara lite extra piffig ikväll när moster fyller år. Så igår provade jag att locka håret med plattången. Det gick bra till en början, för att sedan balla ur fullständigt. Stackars Linus försökte hjälpa mig, men det är inte lätt att hjälpa någon (i det här fallet jag) som bara fräser av frustration. Efter en timme av plattande å försök till lockar gav jag upp.

Men så imorse, alldeles nyss tänkte jag att jag provar igen. (efter att ha kollat på alla youtube klipp IGEN) och gissa vad?? Hej lockar!
Så om jag inte flippar ur i eftermiddag kommer jag ha tjusiga lockar i håret ikväll.

Btw, pumps å snöslask, hur bra kombination är det? Inte så vidare värst smart kanske. Men vafan, det är ju fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0