Måndag

Helgen är öve och det är dags för en ny vecka.
Min helg har som vanligt spenderats på jobbet.
Jag älskar att jobba, det gör jag verkligen.
Och det är så kul när lönen kommer.
 
Men jag har börjat bli bitter.
För att jag inte gör annat än å jobbar.
Jag hinner inte göra nåt kul, utan de dagar jag är ledig är det oftast en massa måsten som ska fixas.
 
MEN.
Jag ska inte klaga. Jag är så glad att jag får jobba så mycket och jag gillar att jobba.
Och jag vet att jag får ta ledigt bara jag säger till i tid.
 
Nog om det
Laddar för en promenad, för att efter det ringa 3 och fråga varför mina hyrespengar (som jag råkade sätta in på deras konto) inte har kommit. De påstår att de inte har fått de pengarna, men på min histortik på internet banken står det annat.
 
Btw.
Vågen fortsätter att visa minus.
2.7 kilo kvar till målvikt.
Piece of pannkaka liksom!!
 
Nu: promenad = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0