2011

Bättre sent än aldrig att sammanfatta 2011.

2011 va året då jag gjorde mitt livs största misstag.
Ett misstag som fick mej att tänka om gällande en massa saker.
Jag har funnit mej själv på ett helt annat sätt och jag har insett vad som är viktigt i livet.

2011 innebar även en hel del djupa deppressioner och jag va sjukskriven för första gången i mitt liv.
Hela året har mest inneburit att få kämpa.
Och mina vänner, som jag har kämpat!
Som en jäkla galning.
Och jag är oerhört stolt över mej själv.

För nu vet jag att jag klarar det mesta, hur tungt det än kan tyckas vara.
Jag är faktiskt så stark som folk säger.

På jobbet hände det oxå en hel del.
Mina älskade arbetskamrater Eva, Sara och Jeanette slutade och helt plötsligt va våran grupp inte fullkomlig längre.
Det va inte längre lika kul att gå till jobbet.
Men jag insåg att vi får göra det bästa av situationen och det här året kommer handla om att försöka få struktur igen.
Bli en lika sammansvetsad grupp som innan.

Det bästa med förra året va att jag lärde känna Helen.
Vilken fantastisk kvinna!
Innan jag lärde känna henne hade jag hört lite dåliga saker om henne, men inser nu att det bara är avundsjuka från dessa människor.
De kan inte ha en aning om vem Helen egentligen är för då hade de aldrigt sagt såna saker.

Trots att 2011 va ett jävla skitår har jag ändå skrattat och varit lycklig vissa perioder.

Men jag hoppas naturligtvis på att 2012 blir ett toppenår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0