Hej då julkilon!

För första gången på evigheter satte jag igång med zumba idag.
Fy faaan va jobbigt.
Men jag är så supertaggad på att gå ner mina stackars ynkliga julkilon att det faktiskt va ganska kul.

Min fina Helen skulle ha zumbat loss med mej men den slömasken låg ju och sov till klockan 12, så vi bestämde att det får bli imorgon.
Men ikväll ska vi promenera, som vanligt.


Jag ska ev tatuera mej i helgen .
Jag har bestämt mej för en alruna i nacken.
Jonas är inte överförtjust i ide'n men jag längtar.
Det e klart att det kommer göra ont, men lite smärta har väl ingen dött av?!

Jag behöver förändring, förnyelse.
Jag känner för att vara galen, göra spontana dumma saker som jag kommer få ångra.
Jag är less på mitt trista svensson liv.
Jag vill balla ur och leva som om det inte fanns någon morgondag.
Undra om det är nån sorts 30 års kris jag går igenom?
Ja inte vet jag, men jag är så fokuserad på att ha kul, och står högt över sk "vänner" som snackar skit.
Vet ni vad?
Jag bjuder på det!

Nu är lilla rasten slut, så nu tar jag tag i arbetet igen.

PoK Söthögar!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hehe jag försöker lämna mitt kaosartade och urspårade liv bakom mig och satsar på ett lugnt liv nu. Kanske min 30årskris? Vi byter ;)

2012-01-04 @ 22:51:35
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0