Hej Drama!

Fröken Drama är en återkommande figur i mitt liv.
Det senaste är att jag har blivit borttagen från facdebook av både Madde och Elina.
För mej betyder inte det att världen är på väg att gå under, men jag anser att det är en markering på att nånting är fel.
Vad jag har gjort för fel kan jag dock inte svara på, för det va det ingen som talade om för mej.

Jag förlorade två "vänner", men fann en riktig vän i Helen istället.
Och henne skulle jag aldrig byta bort för allt i världen.

jag måste ju dock skratta lite åt att vuxna människor beter sej som barn.
Varför inte skicka ett sms, eller ringa, och tala om vad som har gått fel.


Elina kommer jag tyvärr få ha lite att göra med eftersom hon iallafall en månad till bor i min lägenhet.
Men snart åker hon ut!
Ska ner till Nybo i veckan och avbryta andrahandskontraktet =)

Fröken Drama finns även i släkten, men av hänsyn berättar jag inget om det.

Nu ska jag dricka lite te och kolla på tv innan sängdags!

PoK på er söthögar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0