Onsdag

Sista arbetsdagen den här veckan för mej.
Sen är jag ledig till tisdag kväll.
Inte så illa va?!

Idag tänkte jag bara ta det lungt innan jobbet, dricka lite kaffe och bara va.
Jonas är ute och ska byta däck på våfflan (som btw startade utan problem trots att ingen kört henne på flera månader)

Med risk för att låta tjatig:
Men vet ni vad????
Snart är det FREDAG!

Jag har morgondagen fullbokad för att få dagen att gå.
Tvättstuga, städ, och ett möte på eftermiddagen.
Sen hade jag tänkt handla maten som jag ska bjuda Mia på innan vi åker på fredag.

Gårdagens roligaste måste ju ändå vara när jag frågar Mia vad hon ska göra i helgen, för att i nästa sekund komma på att hon faktiskt ska hänga med mej.
Förvirrad?
Mjo lite =)

Nä mina raringar, nu har jag inte tid med detta längre.
Mera kaffe och ett försök att reda ut trasslet i håret.

Pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0