Älskar sömnlösa nätter

Jag har inte sovit en blund inatt. Jag vet att ni nu tänker att jag kanske bara ha sovit några få timmar. Men jag har på riktigt varit vaken sen kl 09.00 igår morse. Alltså, för att göra det enkelt för er, 20 timmar utan att ha sovit.

Kommer vara på ett strålande humör heeeeela dagen.

Det värsta är att jag liksom inte har så mycket att göra. Kan knappast gå till jobbet än. För då skulle dom tro att jag blivit galen. Eller är full och har tagit fel på tiden.

Jag kan inte städa eller plocka undan eftersom Tess ligger och sover.

Det va på riktigt så illa att jag starkt funderade på att åka till Statoil i Östertälje kl 4 imorse för att jag va så rastlös.

Men jag klagar inte! Tar jag mej bara igenom den här dagen så är jag ledig sen till fredag kl 14.15.

Heja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0