Förbaskade våffla

Jag önskar att jag vore bilmekaniker.
Iallafall i detta nu.

Våfflan måste ombesiktas med några små justeringar.
Och jag kan absolut inget om bilar, och får för mej att om jag drar till en verkstad kommer dom lura av mej hela lönen =)

Kastar ut trådar lite här och var och hoppas på att nån nappar på att hjälpa mej.
Det är inga större fel, men jag kan ju inte gärna börja skruva själv när jag inte har en aning om vad jag ska skruva på.

Nåväl.
Helgen som va då mina vänner.
Min fina Tess övertalade mej att följa med till stockholm på fredagen.
Och herre så kul det va.
Frågan är om jag överhuvudtaget kommer gå ut i tälje mer.
Stockholm....vilken fantastisk stad, vilka människor, vilket underbart ställe att spendera en fredagskväll på.

Jag blev till och med utbjuden på dejt av en kille jag träffade på ett av ställena vi va på.
Jag försökte förklara för honom att jag får eksem av män, men han ville inte lyssna.
Han skulle bara bjuda ut mej på middag.
Stackarn, jag va nog lite väl otrevlig, men hey, han lyssnade ju inte när jag sa nej ;)

Nåväl, kvällen slutade med nudlar och fint sällskap <3
Jag är nöjd.

LÖrdagen va jag  bara hemma och tyckte synd om mej själv (har btw slutat med det nu) och söndagen gick åt att läsa.
Älskar att läsa och finner det mycket avslappnande.
Nu är det jobb igen som gäller hela veckan och nästa helg (alltså inte kommande) ska jag fira.
Fy helvete vad jag ska fira!!!!

Nähe gopuddingar, nu är min rast slut och jag ska återgå till att göra lite nytta.

PoK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0