Mat är överskattat

Insåg för en stund sen att jag faktiskt inte kan leva på några skorpor, smörgås och 4 chokladbitar.

Men det tar emot att ens tänka på mat.
När jag är nere håller jag mej sysselsatt för att slippa tänka.

Hittills har jag rensat mina lådor och garderober. Och försökt hitta en person på facebook (stalker?, jag? Näääää)

Nu tänkte jag diska den lilla disk som finns, slänga lchfmat som jag naturligtvis inte ätit. Men sen då? Ta en promenad kanske. Men då tänker jag för mycket och det orkar ja inte.

Just ja! Mat Jenny, för faaan!
Ska se om ja hittar nåt slemmigt och onyttigt att äta, för vem fan har lust att banta när allt ändå går åt helvete?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0