Go morron Onsdag

Får för mej att det är torsdag idag.. Kanske för att jag får lön på fredag, och det är ju aldrig fel med pengar. Men det är ju bara onsdag än så länge. Har en massa att hinna med idag och jag började dagen med att känna mej stressad. Men det är bara att försöka stressa ner, inget blir bra av för mycket stress. Jobbar heeeela dagen och kommer vara mer död än levande när jag kommer hem.

Den 6 december är det julbord på jobbet. Jag har varit tveksam till att gå. Men när jag kollade min kalender så såg jag ju att jag va ledig den kvällen. Så varför inte? Har visserligen satt upp lördag som äta-vad-jag-vill-dag, men de reglerna är ju inte skrivna i sten. Kan lika gärna svulla loss en torsdag =) Nä, nu är det hög tid att gå till arbetet. Här ska tjänas pengar!! (som att det faktiskt gick att bli rik på att vara uska, ha!)

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0