Mitt sista år som ung och vacker

Imorgon är det dags att fira ytterligare en födelsedag. Jag fyller 29! Herregud va tiden flyger iväg. För 10 år sen hade jag visioner om hur mitt liv skulle se ut vid denna ålder. Jag skulle ha körkort, bil, fast jobb, barn och vara gift med en fantastisk man. Har lyckats pricka in 3 av 5. Inte alls dåligt!! :)

I morse vaknade jag av att världens största rottweiler la sig på mina ben. Och det gick inte att få bort honom. Så det va lika bra att gå upp. Ska alldeles strax gå å handla lite å sen möta Exet för att återlämna några böcker. Sen jobba! Det blir mycket jobb nu från nästa vecka så jag ska passa på att vila upp mig ordentligt i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0