Så blev det söndag igen

 Söndag igen. Vad tiden går fort.
Summering av helgen:
Fredagen började skitdåligt med lite sömn och kaos på jobbet.
Slutade dock bättre med en fin kväll på andra jobbet.
På min rast åkte jag till Ica maxi och köpte mej en ny dammsugare.
Provsög den igår och herreguds vilken lycka!!
 
Igår jobbade jag kväll och hade sen planerat att kolla på film med men min fina, med en massa godis och läsk.
Jag hann äta lite innan jag somnade.
Typiskt mej att alltid somna när det är filmdags.
Det va äta-vad-jag-vill dagen igår men jag hann ju inte äta allt jag ville.
Dock va det skönt att inte behöva räkna kalorier för en dag.
Men idag är det dags igen.
Har druckit mitt morgonkaffe och ska ge mej iväg på en lång promenad alldeles strax =)
 
Ikväll är det jobbdags igen.
Gillar att jobba helg, det är inte lika mycket trafik då och allt flyter på mycket bättre =)
 
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0