Så himla bra!

Har betalat nästan alla mina räkningar idag.
OCH betalat av TVÅ av mina krediter.
Jag är så jäkla nöjd.
Plus att jag har råd att tanka bilen utan att använda jetkortet och köpa ny dammsugare i helgen.
Jag är såååå nöjd =)
 
Nästa månad börjar jag betala av de stora krediterna.
Nu jäklar ska jag komma tillbaka på noll (om man bortser från studielånet å billånet)
 
På tal om billån. Det är verkligen dags att köpa ny bil. Gamla våfflan skramlar och låter och är inte alls särskilt pålitlig. Jag har tre bilar som jag ska välja mellan.
Peugeo 107t (stavning?), seat mii eller toyota yaris.
Kan verkligen inte bestämma mej.
Alla är små bensinsnåla bilar.
Vi får se.
Än så länge får jag skramla vidare i våfflan.
Det funkar ett tag till.
Iallfall till nästa besiktning =)
 
Nu ska jag byta om, tanka och åka och jobba igen =)
 
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0