Tjänstledigt

Det skulle va toppen om jag fick tjänstledigt i helgen.
Skulle nämligen vilja julpyssla lite.
Visst skulle jag hinna det ändå, men det vore skönt att vara ledig lite och få greja i lugn och ro.
Så håll alla tummar som går =)
 
Har redan börjat planera vad jag ska äta på min frossardag på lördag.
Trots att det är flera dagar kvar.
Haha!
 
Sitter även här och funderar på hur jag ska göra nyårsafton.
Jobba eller vara ledig?
Det skulle vara skönt att få vara ledig, men å andra sidan så är det bra betalt om jag jobbar.
Och jag hinner  ju faktiskt fira 12 slaget ändå, även om jag jobbar!
Ska fundera lite till så får vi se =)
 
Nu ska jag dricka en kopp kaffe till och sen ta en promenad.
 
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0