Torsdag

Är fortfarande helt mör i kroppen efter gårdagen.
Stress, stress, stress
 
Har laddat ner en ny app till min telefon.
Shape up.
Det ska vara ett hjälpmedel till att gå ner i vikt.
Man skriver in vad man väger, hur gammal man är och vad man har som mål.
Mitt mål är - 5 kg.
Och enligt den här appen ska jag lyckas med det målet inom 5 veckor.
Så nu på tisdag ska jag väga mej, och ha gått ner 1 kg (allt enligt appen)
 
MEN
Jag försöker ju alltid hitta genvägar.
Och för att inte ge upp efter bara några dagar har jag bestämt att jag en gång i veckan får äta vad jag vill.
Lördagar.
Sen är inte den dagen skriven i sten, det går att ändra. Men grejen är att det bara få ätas en massa kalorier EN dag i veckan.
 
Jag vet att ni säkert sitter där och suckar och himlar med ögonen och tycker jag är urlöjlig.
Men vet ni vad?
Varsågoda, tyck gärna det!
 
För huvudsaken är att jag är nöjd med hur jag ser ut och inte vad ni tycker.
Så det så =)
 
Nu ska jag fylla i frukostkalorierna på appen och sen ta en promenad.
 
Btw, 4/23 idag.
Tjohooo, heja mej!
 
Kyss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0