Shopping

Hade en helt fantastisk dag i lördags med en av mina bästa tjejer (om man bortser från den dramatiska starten) vi shoppade loss som om det inte fanns nån morgondag. Nä inte riktigt, men en hel del grejer gick följa med mig hem. Tröjor, linnen, byxor, vantar, köks gardiner, ljus grejer och äntligen kom jag ihåg att köpa ilägg till mina pymps som är praktiskt taget oanvända då de är en liten aning för stora. Min outfit för morgondagens konferens är klar och likaså den för kommande födelsedag. OM jag skulle få för mig att fira den :) Linus har precis gått till jobbet så jag sitter här å hinkar kaffe och aka snart börja med dagens första måste! Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0