Kärlek

Jag fick häromdagen frågan hur det går med kärleken. Vilken kärlek liksom? Det finns visserligen en man i mitt liv som jag tycker mycket om. Men vi är bara vänner. Människor som vet om honom undrar om vi är eller kommer bli ihop. Men vi har det bra som vi har det å varför förstöra nåt som funkar? Visst har jag tänkt tanken å visst blir jag galen ibland på att inte veta vad tusan det är vi håller på med. MEN det är så skönt att slippa bli svartsjuk, vara osäker och bli arg för småsaker som annars lätt händer när jag är i en relation. Äh jag vet inte. Ingen ide att grubbla på det nu iallafall. Måste lägga mig snart. Upp tidigt imorrn igen. Kyss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0