Lördag

Lördag igen. Å jag jobbar delat. Vilket alltså innebär att jag kommer hänga på jobbet hela dagen. Typ. Det gör inget. Det är ju knappast så att jag har en massa annat å göra. Nu ska jag inte gnälla, för jag trivs ganska bra med mitt liv. Men ibland saknar jag att ha nån att komma hem till. För det blir rätt ensamt ibland.men jag vet ju att det inte funkar. Har liksom provat ett par ggr. Men det gör mig livrädd. Tanken på att jag kanske kommer vara själv. Jämt! Åhhhh vad jag avskyr dessa tankar. Nä. Dags för en uppryckning. Platta håret å gå till jobbet!! Kyss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade inte du nyss en kille som va ute och letade hus med?

2012-09-22 @ 09:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0