Hej då Lugnet

Så va dagen kommen. Dagen då jag jobbar mitt sista pass på Lugnet.

Under mina 6 år på backsippan har jag lärt mej en hel del.
Och det jag har lärt mej o´kommer jag att ta med mej till mitt nya jobb, för det är trots allt en massa bra saker.

Jag har sagt så många ggr att jag ska byta jobb och nu , när jag verkligen har det så känns det så himla konstigt. Och sjukt läskigt.

Missförstå mej inte. Mitt nya jobb är toppen och faktiskt bättre på många sätt. Men jobbet på lugnet skulle jag kunna utföra i sömnen, så van är jag där.

Nu har ju jag turen, att jag redan har jobbat på det nya jobbet ett bra tag, som vikarie. Så jag vet hur jobbet fungerar och vad som ska göras. Men ändå. Det känns märkligt...

Nåväl.
Idag tänker jag alltså strunta i att jobba, och bara kramas hela dagen med mina gullisar ;)
Och äta tårta.

Efter jobbet ska det återigen städas i lägenheten. Tredje dagen nu. Det tar ALDRIG slut....
Men jag hoppas att jag blir klar idag, så att jag kan lämna nycklarna imorgon.

Lite kaffe till på det här å sen åka och jobba.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0