Hungrig

Jag förstår inte varför jag är så hungrig hela tiden. Både igår och idag har jag varit hungrig på morgonen och det händer aldrig! Igår åt jag hela dagen. Får lägga av med det.

Igår ringde jag till telge energi för att få ett anläggningsid att ge till god el som är min el leverantör. Å fick prata med en hemskt otrevlig kvinna. Har man ett service jobb borde man ha vett att vara trevlig oavsett hur dålig dag man har. Tycker jag.

Vi tog en promenad igår för att kolla in vårat nya område. Jag måste säga att det va väldigt trevligt att promenera utan risken att stöta på vissa idioter. Som lätt hade kunnat hända i Nykvarn. Men det resulterade i att jag faktiskt har lite träningsvärk i benen :) rätt skönt faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0