Måndag

Så va jobbhelgen över.
Jag insåg igår attd et va min sista helg på lugnet.
Har nog inte riktigt fattat att jag faktiskt slutar där på torsdag och att jag ska börja ett nytt jobb.
Nu börjar det kännas ganska läskigt.
Jobbet har alltid varit min trygghet, trots att det inte alltid har varit så bra där.
 
Jag tjatar alltid om att förändring är nyttigt, och att jag behöver det, men när det väl gäller har jag alltid fegat ur.
Nu är det dock på riktigt.
 
Det rör runt lite i min trygga bubbla.
 
Nåväl, allt blir bra tillslut, det brukar det bli.
 
Igår va jag å Linus å städade lite i gamla lägenheten.
Fan vilken tid det tog.
Städade köket i två timmar.
Men nu är det bara badrummet kvar och så dammsuga och torka golven.
Det gör jag på torsdag efter jobbet tänkte jag.
För på fredag kommer den där häxan från nybo å besiktar lägenheten igen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0