Påsken är över

Eller ja ok. Det va visst röd dag idag oxå. Undra om det är storhelg även idag?? Det vore ju toppen. För i så fall har jag en massa härliga slantar att se fram emot i april :)

Råkade nästan försova mig å inte hinna med tvättstugan. Vaknade 7.20 med ett ryck och tog mig halvsovandes ner i tvättstugan. Där stod min granne med ha begäret lysande i ögonen och tyckte minsann att "där hade du tur". Han va redo att lägga beslag på mina maskiner, men icke!!

Idag tänkte jag packa ytterligare nån kartong för imorgon får jag hämta nycklarna!!! Och tänkte då passa på att köra några kartonger på förmiddagen. Sen går det egentliga flyttlasset på fredag eller om jag har tur, torsdag :)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad roligt att flytten äntligen är nära nu! Jag vill gärna bli bjuden på en kopp kaffe sen i nya lyan :) Jag bjuder in mig själv haha!

Svar: Du är så välkommen så :) då kan vi fika i solen på balkongen :)
Jenny

2013-04-01 @ 11:41:36
URL: http://fairydust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0