Promenad

Jag vaknade en timme innan klockan ringde och känner mig utvilad och pigg.
Så nu laddar jag med kaffe för att ta en timmes promenad innan jobbet ikväll.
Är inte alls så sugen på att gå ut i detta vädet, men nu har jag bestämt att jag ska gå minst 4ggr/veckan så nu tänker jag hålla det.
Och jag vet ju att bara jag kommer ut så är det rätt skönt.
 
Lampan i badrummet har pajjat och jag har ingen aning om hur man byter.
Det är nämligen ett lysrör och jag vet inte ens vart man köper nya.
Ska åka förbi ica maxi å kolla idag.
 
Igår hade jag en fantastisk dag på jobbet.Vi är numera 2 på kvällen, vilket gör att jag slipper stressa så mycket.
Och sen är det faktiskt roligare, även om jag inte träffade Rania mer än på dubbelbemanningen igår så kändes det roligare när vi va två =)
 
Nä mina vänner, en koppa kaffe till sen drar jag ut å bränner kalorier =) 
Kyss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0