Usch

Telefonen pajjade igår vilket gör att jag inte kan blogga via appen då jag dels inte ser vad jag skriver och dels får glasbitar i fingrarna. Därför sköts allt via datorn tills den e lagad.
 
Jag är så extremt trött.
Höll på å börja gråta hos tandläkaren två ggr idag.
För töntgrejer.
Men jag är helt utmattad och nu när jag kommit hem och avklarat alla måsten ska jag kolla på film, äta chips å göra så lite som möjligt resten av dagen.
 
Jag saknar barbro, men njuter av ensamheten.
Jag vill ha lugn å ro och bara vara för mej själv.
Det känns som om jag är påväg att falla ihop....
 
Därför loggar jag ur från facebook, stänger av ljudet på mobilen å umgås med bara mej ett tag.
Och försöker samla ihop mej lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0