Hej ömma muskler

Fy tusan va ömma mina stackars muskler är efter massagen igår.
Men åhh va hon är duktig, Violetta på hälsocentret.
Hon varnade mej igår om att jhag förmodligen kommer ha lite träningvsärk idag, å ja, det har jag verkligen =)
Kommer inte gå till nån annan än henne framöver.
 
Jag va nere påstan igår för att se om min nya telefon hade kommit, som jag beställde för 1,5 vecka sen.
(jag och min xperia är jämt osams, så jag bestämde mej för en iphone igen)
 
Men nä, den hade fortfarande inte kommit.
Killen i kassan sa att det låg en beställning på den, men att den inte va prio ett.
Nähe, sa jag, men ring när den kommer då är du snäll.
Då sa han att han skulle ringa sin kollega och vän som jobbade på samma företag fast i globen å kolla om de hade en likadan telefon.
Och jodå det hade dom.
Så han bad sin vän ta en telefon från jobbet, möta honom på kvällen så att han kunde ta med den till butiken idag till mej.
Hur guligt va inte det då?
 
Så idag innan jobbet ska jag gå ner å hämta min nya iphone =)

Så årets gullpuddingspris går helt klart till killen i kassan, har inte träffat en så snäll människa på länge!
 
Helgen är snart här och jag ska jobba.
Men innan jobbet ska jag städa undan lite och fixa mina naglar.
 
Pok
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmha

Han ville säkert ligga med dig... ;)

Svar: Hahahahaha
Jenny

2013-08-09 @ 19:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0