Hej p böter

Är inne i nån slags hej-jag-har-för-mycket-pengar-över-vi-lägger-det-på-onödiga-böter flow just nu.

Jag får ju naturligtvis skylla mig själv, men igår hittade jag en liten gul lapp på min bil. 700 kr i böter. Ja men visst. Varför inte? Som att jag inte hade annat att lägga pengar på liksom.
Aja. Bara att betala. Men jag tänker inte se glad ut!

Dagarna rullar på. Jobba, sova, äta. Typ. Det är ok, även om jag skulle göra vad som helst för lite ombyte och trevligt sällskap. Men man kan inte få allt.

Idag börjar jag en timme tidigare. Så det är snart dags att sparka igång dagen. Har haft fika besök nu på morgonen. Så nu ska jag diska och sen göra mig klar för jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0