Inte kan det väl vara höst redan?

Igår kväll va det jäkligt kallt. Så det va bara å krypa in i min one piece. Å jäklar va skönt det va att sova i den. Har sovit hela natten. Första gången på länge.

Idag är det dags för jobb igen. Funderar på att GÅ till jobbet idag. Det är himla skönt, men samtidigt är det liiiite skönare att ta bilen EFTER jobbet när jag är trött å bara vill hem. Men jag ska fundera lite på den.

Jag va å klippte mig igår och min frisör klippte lite annorlunda den här gången. Mer uppklippt å kortare i luggen. Just nu är det supertjusigt, men det är det ku alltid när frisören har fixar håret. Vi får se hur det blir när jag ska göra det själv :)

Nu kaffe och lite balkonghäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0