Nämen hej lediga torsdag

Trots TVÅ sömntabletter är jag vaken redan och har varit sen i en timme ungefär. Trots att jag är extremt trött så kan jag inte somna om. Så jag sitter redan å pimplar kaffe.

Jag får väl helt enkelt passa på att fixa mina naglar som är katastrofala. Ja så får det bli. Tills klockan är så pass mycket att jag kan börja städa. Jag vill så hemskt gärna få till torekällberget idag på deras lilla museum. Men jag vill inte gå själv :( men eftersom jag inte har några vänner (fet pik till Annica) så får jag antingen stanna hemma eller helt enkelt gå själv :)

Igår fick jag dricka kaffe utan mjölk. Idag är kaffer för svagt. Men snart öppnar Ica maxi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0