Så mycket känslor

Just nu är det en himla massa känslor i omlopp.
Ibland önskar jag att jag va känslolös.
Som vanligt när det mesta i livet funkar bra, är det alltid ett litet grått moln på min klarblå himmel.
 
Jag vet att det jobbiga går över med tiden, jag har varit med förr.
 
Allt detta som jag måste fundera på gör att jag sover jättedåligt och äter typ ingenting =(
Vilket gör mej trött, irriterad och gnällig.
Och huvudvärken är min bästa vän!
 
I såna här lägen är jag så förbaskat tacksam för att jag har ett sånt jobb jag har.
Jag KAN inte vara sur å gnällig på jobbet.
Jag får snällt bita ihop och sätta på mej "jagmårfantastiskt" masken.
Det är bra.
Jag behöver det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0