2013

Mitt 2013 har varit ett fint år. 
Jag har flyttat och skaffat nytt jobb.
Det är väl egentligen det största. 
2013 har varit ett ganska lugnt år. 
Inga större skandaler egentligen. 
Iallafall inget som har påverkat mig särskilt negativt. 

Men jag hoppas ändå att 2014 blir ännu bättre. 
Jag gillar nyårsafton. Man får en chans att börja om. 
Jag har inga direkta nyårslöften. Förutom att jag ska försöka bli en bättre människa. 
Jag hoppas att 2014 blir ett år fyllt med kärlek. 

Jobbar till 22 ikväll. 
Sen får jag se. Kommer förmodligen skåla in det nya året med Teija. 
Ska jobba imorrn så nån storslagen fest blir det inte direkt :) 

Imorrn börjar pojkvänsveckan. 
Längtar galet ;) 

Ta det lugnt ikväll! 
Jag har nån gång hört att så som nyårsaftons kväll blir. Så blir resten av året. 
Så håll er borta från drama och intriger och se till att ha kul ikväll! 
Gott nytt år! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0