Huvudvärk

Jag är trött på att alltid vakna med huvudvärk. 
Vaknade några ggr i natt vilket betyder att jag återigen inte fått tillräckligt med sömn. Börjar bli rätt less på det här. 
Jag har sömntabletter hemma. 
Men jag vågar inte ta dom när jag är själv eftersom de är nya för mig. 

Jag känner mig uppblåst och på dåligt humör. Jag sätter halva min lön på att det beror på mini pillren jag har börjat med. 
Att det är dom som får mig att må så dåligt....
Men men. Vi får se. 
Jag fortsätter ett tag men om jag fortfarande mår dåligt när kartan är slut så slutar jag med skiten! Det är helt klart inte värt att må så här! 

Jobb ikväll igen. Sista kvällen innan ledig dag. Eller ja. Halvledig dag. Har ett möte imorrn  mellan 15-16. 
Får iallafall jobba med bästis idag. 
Det är alltid trevligt. 

Ska stoppa i mej en Ipren (och ett jävla mini piller) och dricka lite mer kaffe innan det är dags att hänger mig mot jobbet. 

Pok gullpuddingar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0