Ledig

Ledig måndag igen. 
Hade längtat så efter denna dag. Nu är jag uttråkad och rastlös. 
Hänger lite i tvättstugan fast jag egentligen inte behöver. 
Men som jag sagt innan så avskyr jag fulla tvättkorgar och bokar tvättid mer ofta än en flerbarnsfamilj. 

Jag är en riktig jävla hormonbitch för tillfället. Alla känslor som finns passerar genom min kropp och avlöser varandra. 
Jag skrattar, gråter, är vansinnig och överlycklig varannan minut ungefär. 
Lägg till lite sömnbrist och ingen mat (hur mycket jag än vill så räknas inte godis som mat) och där har ni mej!! 
Jag är grälsjuk och elak. 
Och kan inte riktigt kontrollera det. Hur mycket jag än vill. 
Jag tror (och hoppas) att det lugnar ner sig lite när kroppen vänjer sig vid mini pillren. 
Men jag har googlat (Google är min bästa vän) och tydligen är hemska humörsvängningar tyvärr en av biverkningarna av dessa piller. 
För en del går det över. För en del inte. 
Vi får se. 

Men jag ber om ursäkt redan nu för mitt eventuella beteende. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0