Onsdag

Den här veckan går fort. 
Onsdag redan. Och två kvällar kvar att jobba. Om jag inte tar ett extrapass på söndag. Jag har inte bestämt mig än. 

Vaknade när Jimmy gick till jobbet och nu kan jag inte somna om. 
Det gör inte så mycket. Jag sitter här å dricker kaffe och myser. 

Igår efter jobbet kom jiy å hämtade mig och vi åkte och handlade. Meningen va väl att vi skulle laga mat tillsammans men det slutade med att Jimmy fixade maten. Och jag fixade med mina naglar :) 
Jag har iallafall dragit mitt strå till stacken och diskat nu på morgonen. 
Duktiga jag liksom ;) 

På fredag är det julbord med jobbet. Har inte varit särskilt taggad för det hittills men nu tycker jag att det ska bli skoj. 
Mitt största problem är bara vad jag ska ha på mig. Har två klänningar som jag väljer emellan. Vi får se :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0